God morgen nye uke!

22 dager igjen til jul! Ho ho!
Kan det ikke bare bremse litt nå da?...

I går kom litt av julestæsjet ned fra loftet. Ikke det at jeg har tatt frem så mye - synes i grunn jeg har behov for mindre og mindre for hvert år.. Så lenge jeg har noen lysslynger og litt stjerner hist og her, så er det jul nok for meg ;)




Og så et lite juletre da.. Får vente bittelitt til med det. Lurer faktisk på om jeg må krype til korset og kjøpe plastikktre... Trodde aldri jeg skulle si det, men var bare sååå allergisk mot granen i fjor... *buhuuu*
Kanskje prøve én gang til i år igjen, bare én...

I dag kan du sikre deg grå og klare facetglass fra Tine K til 50 kroner i nettbutikken!
Synes de er ekstra fine til jul!


Så nyt mandagen og skynda fynda!

♡♡♡



Kommentarer

  1. Så fint pyntet:)
    Her er det vinterpynt som gjelder, julepynten får vente litt til:)
    Vi kjøpte plastikktre for to år siden, og julen min ble myyye bedre!
    Jeg hadde konstant hodepine og rennende nese tidliger:)
    Så GO FOR IT:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg