Det nærmer seg vår!

Bare noen dager igjen av februar nå, så starter våren på kalenderen.
Ganske vårlig ute allerede, og bare følelsen av å gå med Converse på bar asfalt, den er god den! #denfølelsen ;)


Det var faktisk noen solstråler som snek seg inn terrassedøren i dag da jeg kom hjem fra jobb også, men før jeg rakk å ta frem kameraet var de borte… Men samma det ;) Jeg så de i hvertfall ;)

Hurra!


Superfornøyd med bordet mitt fra HAY. 
Takk for gaven alle søte kollegaer i barnehagen :)
På bordet akkurat nå - min favoritt-telysholder med hullmønster fra Bloomingville/Frydelig, hus i tre og hus i marmor også fra Bloomingville/Frydelig


Puten med fjærprint er fra Bloomingville/Frydelig den også. Den ligger faktisk i billigkroken og kan kuppes. Hihi!


Ha en vårlig og frydelig tirsdagskveld, dere!

♡♡♡


Kommentarer

  1. Ja, nå går vi definitivt mot VÅR:)
    Det er helt fantastisk!!

    Jeg fikk et lite glimt av sol mot tørr asfalt en dag i vinterferien, en herlig følelse:))

    Digger bordet ditt, og stylingen - flink du;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg