Livingroom


Tjingeling torsdag!
'Fridagen' er allerede halvveis og jeg har som vanlig ikke fått gjort halvparten av det jeg burde..
Klar for litt nytt og vårlig på vegger, i sofa og hyller, men tror rett og slett jeg venter litt til. 
Helt greit med litt grått, kobber, gull og 'blackblue' enn så lenge. Kan ikke gjøre det FOR vårlig ennå, for da blir jeg helt gal av å vente på sol og varme ute - som jammen ser ut til å utebli en stund til.


Tipper du synes det er litt snodig med Silvialampen fra Vita som henger der midt over ingenting. Nå har jeg blitt vant til å dukke hver gang jeg går den veien, og jeg nekter å fjerne lampen selv om vi ikke har noe bord der, for den er sååå fin!
Som sagt tidligere skal det på plass et lite bord, venter bare på å finne det perfekte bordet som ikke er for stort, men akkurat passe til frokost og lekser ;)



Jeg har lampen på lager hos Frydelig, både denne modellen og Silvia mini i kobber og hvit. Den er også sååå fin! ;)
Fjærlampen finnes også i mini og vanlig.

OG - jeg har nå lagt inn fri frakt på alle ordre over kr 1000,-!

Hurra!

Frydelig torsdag til deg!
Det er snart helg!


Kommentarer

  1. Kjempefin den lampen!!
    Det er slik her og, at vårfargene må vente litt, selv om jeg har lyst til og bytte ut litt nå:)
    Men det er jo strengt tatt bare februar enda... :(

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg