Tapetinspirasjon

NIB utfordrer bloggerne til å vise tapetinspirasjon denne måneden.
Ikke så mye tapet å finne i huset her, bare en enslig vegg i spisestuen.

Jeg falt pladask for denne tapeten med én gang og bare måtte ha den :)


Tapeten heter 'Malabar' og er fra Cole & Son.
Ganske enkel i det sorte og hvite, men veldig stormønstret og 'mye' samtidig.
Allikevel funker det - i allefall for oss.



Med rene (og ganske tomme vegger…) ellers i huset er det akkurat passelig med mønster.

Tror heller ikke jeg blir lei av den på ganske lang tid ennå. Og det er jo faktisk ikke noe jeg tar for gitt ;)

HER kan du se mye annen fin tapetinspirasjon.

♡♡♡

Og du - har du tips til den perfekte oppbevaringsløsningen til denne veggen - helst et ganske stort skap, gjerne i sort, og gjerne med vitrinedører - men det må ikke være høyere enn 180cm pga innfelt lys i taket…-så skrik ut
Er egentlig helfrelst i det store sorte vitrineskapet til House Doctor, men det er for høyt…


Kommentarer

  1. Knallfin tapet!!
    Jeg har veldig lyst på en tapet på en vegg jeg og, men finner aldri DEN liksom:)

    Jeg og elsker skapet fra HD, men har ikke TineK et lignende da?
    Kanskje det er mindre... ?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg