Den beste tiden


Det å planlegge, glede seg, kose seg med forberedelser er for meg "halve jula".
Akkurat som når våren og sommeren nærmer seg.
Noe fint og vakkert som er i vente.

via
Det er jo minst like hyggelig når julen vel er der også, men de fine dagene går jo så fort. 
Så det å glede seg lenge er nesten det beste av alt.
Da kjennes det som om julefølelsen kan vare evig og stemningen aldri vil legge seg.
Kan anbefales!
Mange kjaser om at julen starter alt for tidlig, men å glede seg i små porsjoner er noe annet enn å gå all in med en gang.

Julen hos Frydelig planlegges. 
Er ikke stor fan av masse og overdådig julepynt, men går for LITT og det helt enkle.
Lørdag 1. november åpner kategorien JUL i nettbutikken :)

Det gledes!



Kommentarer

  1. Herlig ♡
    Jeg er veldig glad i julen, og ekstra glad i førjulstiden:)
    Helt fra nå faktisk, 1 november er en perfekt dag og åpne for jul i butikken, gleder meg til og se ♡
    Her er det heller ingen overdådig pynting, jeg liker nøytrale farger og natur, men litt rødt må også frem, men det kommer ikke før i midten av desember og på juletreet:))

    Elsker hele desember og gleeeeder meg ♡

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg