Elce love

Elce Stockholm var et brand jeg gledet meg voldsomt til å satse på. 
Og det har til de grader svart til forventningene.
Har man først oppdaget de stilfulle, elegante, klassiske putene og det andre tilbehøret er man rett og slett litt fortapt.

Jeg har kapret meg et Shanghai putetrekk i lysegrått, og jeg tror nok det blir fler ;)




Den passer så godt til så mangt og kvaliteten er helt supert.
De to på bildet under var bare til låns, men lurer litt på om de må prøvebo litt mer i Casa Frydelig snart...




Og hva med denne herligheten, Santorini Gold, til jul?
For ja, det er vel lov å glede seg bittelitt til desember nå? ;) Viktig å være ute i god tid.

Vil du se mer av det Elce Stockholm har å tilby?

Her finner du utvalget Frydelig har.

Fin mandagskveld!



Kommentarer

Populære innlegg