Lys i mørket

LYS!
Lys er viktig, men lys er vanskelig.
Behovet for lys øker drastisk med alderen (ikke det at jeg merker noe til det… ;) Haha..) og plasseringen av lys bør være gjennomtenkt for å være fungere mest mulig optimalt.
Mange fyller på med smålamper hist og her uten at det får særlig annen effekt enn "koselys'. Det viktige er å ha en grunnbelysning som er funksjonell, SÅ kan man fylle på med stemningslys etter behov.


Jeg kan bidra med belysningsplanlegging i hjemmet. Kjempegøy å hjelpe andre med funksjonelle boliger og godt lys. 
Har i det siste tatt noen viktige valg - og starter å se lys i mørket i forhold til timer i døgnet. Det gjelder å gjøre noen prioriteringer i livet, og det er på vei til å kjennes bra her hos meg.

Har valgt å prioritere tid til å drive med ting som gir meg masse energi, nemlig interiør og lys.
Gleder meg til å tid til å kunne hjelpe enten deg eller deg :) Kjenner du noen som kunne trenge litt veiledning når det gjelder lys eller interiør, så ta gjerne kontakt!


Kommentarer

  1. Så gøy jobb du har altså:)
    Og dette med lys er faktisk veldig viktig!
    Jeg har ikke så mye peiling på det, men vi har mye spotter, så da blir det lys nok:)
    Skulle gjerne vært de foruten egentlig, syns ikke det er så fint, men... er ikke bare og ta de bort heller, hehe:))

    Lykke til, jeg vet hvem jeg skal tipse om hvis noen i min omgangskrets trenger hjelp:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg