Award!!

Oi! Så hyggelig!

Nå ble jeg glad!

Snille Elisabeth Cesilie bak bloggen Furelia har tildelt meg en award inne hos seg!



You made my day!


Awarden fungerer slik:

1. Du skal linke tilbake til den du mottok awarden fra. 
2. Du skal sende den videre til 5 andre blogger som har mindre enn 100 følgere. 
3. Du skal svare på 5 spørsmål. 

Awarden er frivillig. 


Her er mine svar på spørsmålene:


Hvorfor begynte du å blogge?

♡ Fordi jeg elsker å lese andres fine blogger. Setter sånn pris på all feelgood-stemning rundt omkring. Det er skikkelig hverdagslykke for en travel guttemamma. 
Vil gjerne dele min interiørglede med andre og det kjennes godt å kunne gi litt av seg og sitt ;) Og godt å få uttrykt egen lidenskap og kreativitet!

Bloglandia er et supert sted å samle inspirasjon og forhåpendtligvis også kunne inspirere andre. Hvilke blogger følger du?

En hel del ;) Men de jeg bare MÅ innom hver dag, er House of Philia, Helt enkelt hos mig, Gizmolinas, Stylizimo, Fru Fly, Villa von Krogh, elisabeth heier, Tomines hjem, Kjerstis lykke... Ellers er listen min laaang, og det er jo så gøy å stadig oppdage nye!

Hva er favoritt fargen din?

Tja, er ikke mest fargerikt her hjemme, men det går litt i perioder. Akkurat nå er det blått. I tillegg til alt det hvite og svarte. Kjenner at det gir meg en god følelse av vår og av sommeren som nærmer seg. Men ikke for mye blått, bare noen små detaljer her eller der..

Hva er favoritt filmen din?

Må svare som andre på denne: Mamma Mia! Den filmen er bare feelgood og FOR en sommerstemning!

Hvilke land drømmer du om å besøke?

Elsker jo Italia, så det er sagt! Har en tur til Roma i nærmeste fremtid, og gleder meg helt villt!

Og da går AWARDEN videre til:


Håper dere setter pris på å ha fått en AWARD hos meg!


Og husk, girls!

Det ER faktisk fredag!



Klem




Kommentarer

  1. Tusen hjertelig takk! Det setter jeg kjempestor pris på! Fin overaskelse etter en lang dag på jobb og sykt barn hjemme. En strålende helg ønskes deg og dine! *KLEM*

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Det var kjempekoselig å få en award av deg:) Skal få lagt ut noe selv etter hvert, må bare få litt tid på meg til å finne noe fine utvalgte:)

    SvarSlett
  3. Heri:) så stas med award fra deg:) setter utrolig stor pris på det:):) har fått den tidligere, så svarer ikke på hele denne gangen, men skal nevne deg i mitt neste blogginlegg!!:):)En super måte og bli kjent med nye&fine bloggger på:) titter snart innom til deg igjen:) stor klem Kine:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg