Lykkelig

...er den som har noe godt i vente ;)


Dette gleder jeg meg til nå etter en særdeles travel og intens uke.
Det har vært ganske tyst fra min side her på bloggen denne uken, men det har altså sine grunner.

En passe stor jobb er nettopp sendt avgårde, og det betyr at jeg kan ta HEEELG!!

En utrolig deilig følelse.

Skal bare suge til meg inspirasjon fra nye magasiner.
LYKKE!

Ser ut til at det blir en stille hjemmedag på minsteskatt og meg i morgen. Her kom feberen brått i ettermiddag på liten snupp... Stakkar, han er helt utslitt etter å feiret bursdag i mange dager til ende, lille, store femåringen min.
 

Regner med det er fler som gleder seg til helg ;)


Hasta la vista!


Klem

Kommentarer

  1. Stakar liten!
    Her har jeg tatt helgevasken med Jif og papir:-)
    God helg og god bedring!

    SvarSlett
  2. God helg til dere også :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg