SOL

Oh my, så godt det var å stå opp til sol i dag!
Selv om nattesøvnen har vært så som så..

Å starte dagen med en deilig smoothie og en god treningsøkt skulle gjerne blitt en vane ;)
Fikk det nå i hvertfall til i dag!

Nå nyter vi solen og finværet mens vi prøver å gjøre litt her hjemme.
At to-do-listen på hjemmefronten aldri kan ta slutt??!!?
Tenk å bare kunne være uten å ha noe måtte eller burde hele tiden.
Hm...kanskje det hadde blitt kjedelig?
Hvem vet...får vel aldri oppleve det allikevel ;)


Mine små skatter fra lagersalget til Palma. Mateus lysestake med fugl og liten lykt ;)

Jeg er forelsket!!!


Selv om jeg var der ganske sent, hadde de fortsatt masse fint igjen. Lurer på om jeg bare MÅ tilbake en tur mandag kveld, tror de fortsatt har åpent da, for nå har jeg en gylden anledning til å kjøpe flere puter ;););)
Vi har nemlig fått på plass ny sofa i kjellerstuen! Viser senere når jeg får tid.


Herlige Lysaker Brygge.




Fineste armbånd fra lagersalget også :) Det får man jo bare ALDRI nok av ;)

God lørdag!
Kanskje vi sees litt senere.


Klem





Kommentarer

Populære innlegg