Jepp

... det ER fredag i dag!

via bubbelsoda


Fredag er min fridag, og jeg kan gjøre akkurat som jeg vil...eh, vel...nesten...
Sånn bortsett fra at jeg skal være hos legen med mellomste kjekkasen min om ca ett kvarter, må huske å sørge for at store skatt får med seg sykkel og er klar for sykkelprøve på skolen i dag, og at minstesnupp rekker musikkopplegg i barnehagen kvart på ti, og derimellom skal jeg ha vært innom kiropraktoren med moi.... ;) Hihi... Godt en ikke har for mye fritid, for hva skulle jeg vel gjort da???
Og før klokken er kvart på ett, skal jeg ha trent, dusjet, vært på lagersalg hos Palma, ryddet huset til vaskedamen kommer...og så er det bare tennistrening for mellomsteskatt og søte vennen og henting i barnehagen igjen...

Men DA, da er det helg! Helt på ekte!
Og ikke noe mer jeg MÅ rekke ;)


via bubbelsoda



Ha en innholdsrik fredag, dere!

Tjolahopp!


Klem

Kommentarer

Populære innlegg