Friminutt




Månedens utfordring hos NIB heter "Friminutt".

Friminutt for meg er kanskje ikke sammenlignbart med minutter, men heller sekunder ;)
I et travelt hus, som eneste høne i haneflokken, gjelder det å nyte de sekunder en kan få.

Når kalenderen i allefall viser sommer, og nesten gradestokken også, rett og slett elsker jeg å kunne smyge rumpa ned på en stol på terrassen i nettopp sekunder, kose meg med en kopp kaffe, et magasin som har ligget alt for lenge uten å ha blitt lest ut, levende lys i favoritter fra TineK og Mateus... alt i duften fra mine elskede lavendelblomster.

Hvis jeg i det hele tatt rekker å få åpnet neglelakkflaskene, kjennes det jo i hvertfall som luksustid!
Og det trenger man....litt luksustid hver dag.
Nesten som, ja, et friminutt!





Et bidrag til utfordringen fra meg - nesten i siste liten, fordi jeg fikk noen sekunder for meg selv...  som et friminutt ;)

Vil du se mange fine bidrag til utfordringen, ta en titt HER.



Klem





Kommentarer

  1. Ahh, deilige farger og stemning i bildene dine!
    Lykke til å utfordringen :)

    - Ida Susanne

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg