Velkommen inn!

....I stabburet!


Her begynner det å ta form, i allefall fargemessig. Døren er i ferd med å skifte fra dvask rød til sprekere vogngrønn som dørene på hytta og på uteboden.
Selve stabburet har skiftet farge fra dvask rød og blek brun til spenstig seterbrun og crispy hvit.

Det ser nesten ut som nytt!

Innvendig har jeg i løpet av helgen rukket ett strøk med hvitkalket interiørbeis.
Jeg slår et slag for Jotun sin interiørbeis ;) Kjempeenkel å jobbe med, og resultatet blir heeeelt supert!

Må i gang med ett strøk til neste gang vi skal oppover for å få det så lyst som jeg vil, men det går fremover!


Her er jeg igang med taket, og forskjellen er enorm!


Vegger og tak har fått seg ett strøk, og venter på strøk nummer to.


Bak døren her er planen å bygge en seng på 120 cm i bredde ut fra avsatsen. Under vinduet blir det også soveplass. Skal se om jeg får somlet meg til å legge ut noen skisser til planløsning en annen dag...

Har fått satt inn et nytt vindu. Var litt skeptisk til å sette inne et større og "moderne" vindu, men det ble faktisk kjempebra! Og sååå mye lysere inne!






Nå må jeg løpe en runde rundt her hjemme med støvsugeren før det er på tide med en absolutt nødvendig treningsøkt!

Fin mandagskveld, dere!


Klem

Kommentarer

  1. Takker og bukker! Hadde ikke kommet så langt, hadde det ikke vært for din snille mann!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg