Klar for sol...

...men hvor blir det av den??


Den titter såvidt frem innimellom regndråpene....
Sukk...hvor har det blitt av sommeren som jeg husker fra jeg var liten?
Da jeg lå på bryggekanten eller svabergene dagen lang i shorts og t-skjorte (ja, jeg var litt redd for å få sol på kroppen...hihi), det var varmt og jeg fisket de samme krabbene 37 ganger i løpet av sommerferien.

Og Dagbladet som skrev i går at soldagene denne uken vil bli de siste for denne sommerens del på Østlandet... Sa de soldagene???





Får heller brette opp ermene og ta opp kampen mot ugresset i hagen. Det spirer og gror i hvertfall med all denne nedbøren... ;)

Håper noen der ute ser en solstråle eller to i løpet av dagen!


Klem

Kommentarer

  1. Oohh! Fine solstoler! Fint vær i Stavern nå, og det er meldt fint i morgen også! Bare å ta seg en tur nedover hvis dere vil ha sol. Klem

    SvarSlett
  2. Faktisk meldt fint vær her også i morgen ;) For en gangs skyld... Nå må vi nok bli her, jobben kaller! Men vi sees på lørdag!
    Klem tilbake

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg