Herlighet....

... er det fredag allerede i morgen?

Kjenner på meg at det blir en bra fredag ;)
Det ventes nemlig en del varer fra Bloomingville. Jippi!

Håper og tror at jeg rekker å legge det ut i butikken i løpet av morgendagen.


Dette fantastisle teppet kan jeg nesten ikke vente med å få inn døren! Det er sååååå fint!




Og de skjøre og nydelige telysestakene med farge inni vet jeg det er flere enn meg som er fasinert av...



For en sommerstemning på dette bildet. Den som hadde hatt sin egen strand ;)
Noen ting er vel kanskje litt mer urealistiske å drømme om enn andre...




via

Lekker korallfarget pute med fyll, 45x45cm.
Noe av dette og mere til, ja ikke stranden da, skal inn i hus og ut i butikk! Gled dere!

Spekulerer i en liten giweaway snart... ;) Heng på og spre gjerne ryktene til flere!


Ha en deilig torsdagskveld!
Jeg sovnet fra min te-smaking i går kveld, så får vel prøve meg på nytt i kveld :)







Kommentarer

Populære innlegg