Søndag og sol!

Hvor vakker er ikke våren når den viser seg fra sin beste side?
Det er helt strålende vårvær, gode temperaturer og godt humør denne søndagen.
Selv om to do-listen er milelang og jeg knapt er halvveis, måtte jeg bare ta noen bilder av de deilige, blomstrete tekstilene jeg har i butikken fra Madam Stoltz.

DE gir meg sommerfølelse, de ;)









Er nok både de duse fargene og de små blomstene som får meg til å kjenne sommeren nærme seg :)

Du finner alle tekstilene i nettbutikken min, og husk du som følger meg på Instagram, det er godt tilbud ut dagen ;) @frydelig

Nå kaller stemorsblomstene som ble med hjem fra hagesenteret, eller er det først middag, eller krem til sjokoladekaken, eller marsipankaken....eller var det oreokaken...eller stolene som skriker etter å få på de nyvaskede trekkene....eller garderobeskapet som MÅ gjøres noe med i løpet av dagen, kvelden eller natten... Tihi ;) Skjønner at listen er lang...og det ETTER at vinduene er vasket, sommersko og -jakker har kommet ned fra loftet, en kake er bakt, barn er fraktet frem og tilbake til kino...hagesenteret er besøkt, biler er byttet, bilder til butikken er tatt, noen vaskemaskiner er vasket, tøy er brettet og ryddet bort....og.... for deg som ennå henger med - Fin søndag!

Det kan lønne seg å titte innom Instagram ;)


Kommentarer

  1. For noen deilige stoffer!
    Helt nydelig med de små blomstene!!
    Ønsker deg en NydeligFlott søndag
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Julie!
      Sødagen var finfin, bare synd den gikk så altfor fort!
      Fin uke til deg!

      Klem Merete :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg