Inspirasjon

Vi har et bad som står og står og står...og venter og venter og venter på å bli pusset opp ;)
Men snart, håper jeg! 
Det er i allefall lov å drømme om tid til å gjøre noe med det, og lov til å drømme seg bort i inspirerende bilder.


Har sååå innmari lyst på en av variantene av Voltaire flisene fra Marrakechdesign, og heller mot den over her, Viskning.
Er så utrolig lekker, og kommer til å gjøre seg så fint med hvite metrofliser på veggene.




En bitteliten touch av marmor tror jeg heller ikke blir feil, og et fint kobberbrett med levende lys og god stemning.
Mmmm....


Dette blir digg!

Ute er det et forferdelig ruskevær - inne er det deilig!
En ny travel uke står for dør, men med en søndag midt i uken skal det nok gå bra :)

En stor kopp te og litt fruktsalat gjør seg før jeg stuper i seng.









Kommentarer

  1. Ha ha! Akkurat den som jeg har sett på til vindfanget. Den er kjempefin😻

    SvarSlett
  2. Ha ha! Akkurat den som jeg har sett på til vindfanget. Den er kjempefin😻

    SvarSlett
  3. Hei på deg :-) Nydelige fliser! Sånne skal jeg ha den dagen jeg skal bytte ut bad :) Håper mandagen din har vært og fortsetter å være fin. Klem fra Monica.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg