Saturday morning


Strålende lørdag formiddag og feiring av 6-åringen står for tur.
Ekstra hyggelig er det å kunne pynte bordet med en så nydelig vase som denne fra Bloomingville :) Jeg tror jeg dåner, så fin den er ;) Den gir meg akkurat DEN følelsen!

Helt spesiell, yndig, tøff, nydelig og ALT på en gang.


Første levering fra Bloomingville er endelig i hus. Jeg venter fortsatt på noen godbiter, men den som venter på noe godt og så videre... ;)




En liten vase som fortjener stor oppmerksomhet.
Du finner den og mye annet frydelig og fint i min butikk nå om dagen :)

Ha en fantastisk deilig lørdag i vårværet!








Kommentarer

  1. HEI PÅ DEG:)
    Å VASEN VAR RÅ TØFFE
    GRATULERA MED DAGEN I HUSET
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Den vasen er heeeelt nydelig, ja!
      Ha en strålende tirsdag!
      Klem Merete

      Slett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg