Fin tirsdag!

Fin fridag på denne solfylte tirsdag!

Vi burde kanskje ha ligget på stranden, minstesnupp og jeg, men i stedet har vi kost oss på bytur og sentertur og "nærsentrumtur". Effektive sa du?? ;)

Dagen starten med sommerklipp for begge. Eller aller først t-banetur til byen og kaffe og cookie på Kaffebrenneriet. Luksus på en helt vanlig tirsdag!
Og slik luksus er viktig har jeg funnet ut... derfor må jeg gjøre noen grep etter sommerferien ;)

Så deilig å få freshet opp hårfargen og klippet bort alle slitte tupper...
Og halve moroa er faktisk å komme hjem med gode produkter :)
Love Moroccanoil!


Dette er den desidert beste lukten på hårprodukter!
Ikke bare jeg som digger den lukten, for mine tre søte små er like glad i den :) Skjønner at flaskene får bein å gå på her i huset.

Resten av tirsdagen skal nytes i hagen (vi har nemlig revet bort hele gressplenen og skal rulle ut nytt i morgen....) med flittig arbeid og så er det tid for fotballkamp.
Yiiiiha!


Kommentarer

Populære innlegg