Hageønsker

Vi har en del igjen å gjøre i hagen, selv om gressplenen for øyeblikket ser ut som en golfbane :) Me like!

Det er den hersens skråningen ned mot garasjetaket og ned mot naboen som måååå gjøre noe med i sommer.

Har planer om å plante en fin bøkehekk nederst, noen vakre syrinbusker og selvfølgelig må jeg ha noen flere peoner og en magnolia eller to... ;)




Men om det kommer noen før-bilder, det tør jeg neimen ikke love, for der ser det ikke ut...
Får heller satse på å vise på sensommeren når det forhåpentligvis er klart.
Ønsk meg lykke til, da ;)



Kommentarer

  1. Lykke til!
    Klem fra naboen som gleder seg til fin skråning! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan tenke meg at naboen gleder seg, ja ;-)
      Klem

      Slett
  2. Hei, Syriner er vakre, kanskje en svarthyll passer hos deg? Av blomstene kan du jo lage nydelig saft:-) sommerklem Siv:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tipset, Siv! Det må jeg jammen sjekke ut.
      Sommerklem tilbake :-)

      Slett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg