Relax!

Fullstendig avkobling og avslapning denne helgen! Det kjennes helt perfekt.
Det gjelder riktignok bare for smågutta og meg selv...brannmannen må jobbe..


Men, i kveld kan vi i allefall nyte kvelden sammen :)
Jeg har bestemt meg for at jeg (les vi) skal sitte ute "åkke som", som jeg ville sagt for 15 år siden ;)
Jeg skal kle på meg ullgenser på ullgenser og nyte et glass vin eller to på terrassen. Selv om vinden uler rundt hushjørnet og måkene haster forbi i racerfart i medvinden.

Det er jo tross alt sommer, og den skal nytes utendørs!


Jeg har allerede startet med en liten skvett rosé... klart man må prøvesmake ;)

De fine sort-hvite stripete boxputene fra Broste Copenhagen er gode og tykke å sitte på. Så stumpen holder i allefall varmen.
I dag kom de søte telysestakene fra Bloomingville, med sommerfugler og øyenstikkere endelig på lager også. Hva er vel mer sommer enn noen insekter?



Klar for å nyte kvelden :) Brrrrr.... ;)

Ønsker deg en strålende siste junihelg! Tenk, på mandag er det allerede juli!



Kommentarer

Populære innlegg