Ny uke og nyheter i butikken!

Ny uke og nye muligheter. 
Jeg satser på at uken kommer til å bringe med seg mye godt :)
Noen viktige og noen mindre viktige avgjørelser er jeg helt sikker på må tas. 
Barna skal i bursdag på bursdag hele uken, og mye må fikses før vi kan ta ferie med god samvittighet.
I går kveld satt jeg og la inn fine varer hos Frydelig.  Varer som gir med "den følelsen" ;)

Har du tittet innom butikken og sett de vakre nyhetene fra blant annet Senze of Joy?



African Tribe putetrekk med trykk både foran og bak. Skulle gjerne tatt inn alle, og veeeeldig mange av hver, men må vel begrense meg litt innimellom :)
Det øverste måler 40x60cm, mens det nederste er i spesielle 25x70cm. Fantastisk fine!



De deiligste skjerfene i pashminaull kom også sammen med putetrekkene. De er så silkemyke og lette, og helt perfekte en norsk sommerkveld når du vil sitte leeeeeenge ute på terrassen :) Jeg har fått de i lys beige og grå. Helt sikker på at jeg må ha ett av hver ;)




I samme levering kom disse fine lærarmbåndene fra Basecamp Kenya. Masaiarmbåndene er som sagt i skinn, med perler på. Jeg har de i hvitt, blått, rosa og brunt. Alle er like fine. 


Ønsker deg en strålende uke!
Det nærmer seg skoleferie og sommerfølelsen er på topp!



Kommentarer

Populære innlegg