En deilig helg = en deilig ukestart

Ingen helg uten planer, men når jeg har lært meg å nyte de små ledige stunder, er det ikke mye som skal til for å gjøre det til en deilig helg :)

I helgen har bandybanen vært arena i mange timer.. Regnbyger, surt og (is)kaldt i rette forstand på isen, men også timer med deilig solskinn.
Men når de små stundene kan nytes med en god kaffe og levende lys, da er igrunn helgen reddet uansett hvor kaldt det måtte bli resten av tiden.

//liten telysholder mateus//facetglass tine k home-frydelig.no//lysestake tine k home//keramikkfat tine k home-frydelig.no//fjærpute bloomingville-frydelig.no//pute star broste-frydelig.no

Blåtimen nå om dagen er nesten magisk. Jeg digger!
På bordet (det nylig hvitvoksede ;)) ligger det vakreste cover jeg har sett på lenge. Kan sitte og se på det i timesvis uten engang å åpne bladet! Haha! Noen som sa gal?!?

Ha en frydelig uke!

Tips: For dere Instagrammere -  konkurranse hos @frydelig 




Kommentarer

  1. Hei :) Så flott blogg du har da, legger meg til som følger her hos deg jeg og gleder meg til og se mere her inne. Du får ha en riktig god dag. Ikke lenge igjen til helg heller, så tida går fort nå fram mot jul. Blir koselig å følge med her i bloggverden når alle skal pynte og sette sitt personlige preg på høytiden.
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelige ord og velkommen til deg :) Håper fortsettelsen svarer til forventningene dine :)
      Ha en deilig kveld!
      Klem Merete

      Slett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg