Julesniking...

Jeg driver og sniker inn litt jul om dagen. Sikkert ikke alene om det, men jeg synes egentlig det er litt tidlig ;)

Så er det nå engang sånn at det er NÅ jeg synes jula er best. Før alt kaoset starter og alle løper rundt hverandre og alt skulle vært gjort på en gang.

//scull telysholder madamstoltz, frydelig.no//marmorbrett bloomingville, frydelig.no//lite duftlys fig tine k home, fryelig.no//lanterne madamstoltz, frydelig.no//




Så derfor sniker jeg jula inn med glede - og tro meg...det er ingen her hjemme som legger merke til det :) Hihi!
Fordelen av å bo med fire "mannfolk" i hus ;)

Ha en frydelig lørdag i vårværet!




Kommentarer

  1. Hei du søte!
    Skulle bare si at du vant John Frieda Hårolje på min giwe away! JUBI!

    Er du snill og sender meg mail på blogg@fabelaktive.com merket JOHN FRIEDA med din adresse, så jeg får sendt den til deg :)

    Fin kveld!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg