Omtrent slik

Omtrent slik ser min torsdag ut:

//smykker - louise kragh, frydelig//kopp - miss etoile//telysholder - madam stoltz, frydelig//potte - ib laursen//

Litt jobb, masse kaffe, masse inspirasjon og masse kos. Jobben med nettbutikken kjennes nemlig ikke som jobb, men for det meste som kos - inspirerende og vanvittig gøy!

Det ER faktisk skikkelig frydelig - DEN følelsen.

Nesten alt - bortsett fra sånn "mågjørespapirarbeid"..


//øreringer med porselensperler//star armbånd//louse kragh - frydelig//


//ring pearl//star armbånd//ministar earring - louise kragh - frydelig//

Er helt fortapt i de fine håndlagde smykkene fra Louise Kragh. De er så vakre og ordentlige og stilige og tidløse og rett og slett helt nydelige. Og jeg tror de blir finere og finere jo mer de blir brukt! Har nemlig hørt rykter om det. Kjærlighet ved første blikk da jeg oppdaget de hos fineste Noma House på sensommeren. Og så jeg som trodde jeg var sååå ferdig med stjerner!! Hihi, dengang ei... nesten så det ble litt stjerner i blikket her igjen!
I går kom det en ny ladning med stjernearmbånd og fine kjeder.

.

Nå skal jeg sortere mer smykker og legge ut i butikk, så nyt torsdagen din!

Håper den er frydelig!

Kommentarer

  1. Det så ut som en aldeles fabelaktig torsdag, spør du meg *smiler*

    må takke deg for fine og støttende ord inne hos meg,

    Ønsker deg en fabelaktig helg!
    Her legger vi bak oss en intens jobbuke, så denne helgen er helt fri for planer *digg*
    Stooor klem
    -Maia

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg