Giveaway - Beach House

Ingen Black Friday her i dag. Bare en hyggelig giveaway for å feire 200 likes på Facebooksiden til Frydelig :)


Verdens beste sengetøy får du fra Beach House Company. Skikkelig "t-skjortemykt" og godt! Har du først prøvd det, så blir du helt avhengig ;)


Om én uke, den 6. desember kan akkurat DU være den heldige vinner av ett sett Beach House sengetøy i fargen Fold Heaven.
Hvor frydelig er ikke det?



Alt du trenger å gjøre for å være med i trekningen er:

1. Legge igjen en kommentar på dette innlegget om hvorfor akkurat DU fortjener ett sengetøysett fra Beach House :)
2. Like Beach House på Facebook
3. Like og dele siden til Frydelig på Facebook.

Lykke til!!!




Her er det fri i dag, og en kveld med bobler og fine mennesker venter...
Best å henge i stroppen for å få unna alt!



Kommentarer

  1. Wow, for en flott premie!!
    Jeg vil vinne for og gi dette herlige sengetøyet til min fantastiske datter på 14 år:))

    Ha en fin fin adventshelG:)

    SvarSlett
  2. Super premie!

    Er alenemor til 5 fantastiske flotte barn. Og som fotballtrener og innebandytrener så blir det ikke så mye tid til luksus...dessuten så er jeg helt håpløs når det kommer til å kjøpe pent sengetøy.....så jeg krysser fingrene og håper at jeg er den heldige!
    Kari
    (kari_haagensen@yahoo.com)

    SvarSlett
  3. Fordi jeg er så innmari dårlig på sengetøy.... (elisabeth.varvin@vikenfiber.no)

    SvarSlett
  4. Jeg kaster meg med i siste liten, fordi jeg synes verdens fineste unger også fortjener verdens beste sengetøy.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg