Messedag

Dagens innlegg er en hel gjeng med uredierte iPhonebilder i farten ;)
Må bare vise noen av mine scoop for dagen.
Over skimtes Joik duftlys. De kommer nå til Frydelig i et utvalg av dufter. Love it!
Joik er håndlagde naturlige soyavokslys fra Estland. Så mange fine farger og så mange gode og milde dufter at det er vanskelig å velge.

Bildet under viser vinglass og karaffel fra Baroque and Rock. Skikkelig plastic fantastic!. De lekreste plastglassene jeg noen gang har sett. Jeg får inn både koksgrå og klare glass, flasker og karafler - og noen oransje flasker og karafler





Neste frydelige nykommer er House of Rym. Har tittet på blant annet det rosa pleddet på bildet under på diverse sosiale medier og har falt helt padask! Dette var ett av målene for dagen ;)



Litt porselen er også på vei fra House of Rym. Helt nydelig!


Bloomingvillevarer som er i butikk eller underveis.




Og gleder meg jo bare enda mer til marmorbrettene kommer nå som jeg har sett på 'live'.
Dååååån!!!



Fra Senze of Joy kommer det puter i fleng :) Noen nye og påfyll av paljetter! Herlig!


Er den ikke lekker denne i flettet skinn?


Frydelig kveld til deg!
Jeg skal drømme søtt om alt nytt og fint :)




Kommentarer

  1. Ohhh, mye lekkert!!
    Gleder meg til og se alt det fine som kommer inn:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg