Perspektiv...

Det er mye som kan sette livet i perspektiv.
Ingen store hendelser her i gården altså, bare rundt år…
Det er nok til å sette livet mitt litt i perspektiv. Jeg synes egentlig ikke noe om det…. å komme dit hen at alderen er tosifret og starter på 4!!! Heldigvis bare med en null bak foreløpig. 
Men som en klok person sa til meg på den store dagen i går - "Tenk heller på at du er heldig som får fylle 40" ;) Så sant så sant. Det er jo en glede i seg selv, å faktisk få lov til å bli ett år eldre gang på gang :)

Det gjelder å se det positive i alt! Men kjære all verden allikevel… 40 år er MYE!

Det tar vel en stund før jeg kommer over det verste "sjokket". Hihi…

Satser på at de neste 40 blir like innholdsrike og Frydelige og fine!
Har jo fått til en del på de første 40 da, så er ikke rart at årene har gått fort.

via

I morgen presenterer jeg en av de fine nye leverandørene til Frydelig.
Jeg gleder meg sååå vanvittig mye!
Bildet over viser en liten titt på hva som er i vente, og jeg vet at det er flere enn meg som gleder seg!


♡♡♡





Kommentarer

  1. 40 er de nye 20!! :)
    Så nå begynner virkelig livet vettu - ENJOY it:)

    Digger det pleddet - jippii!!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg