Om å velge å ikke følge strømmen

Mange innlegg og mange diskusjoner i bloggverdenen om dagen.
Om nettopp det å følge strømmen eller ikke.
Det er ikke til å stikke under en stol at det er noen produkter som "alle" har. Tror ikke jeg trenger å ramse opp en gang ;) Og mange hjem som ser identiske ut.
Tror kanskje jeg er litt sær jeg, for da får jeg ikke lyst på det i det hele tatt. Selv om jeg synes tingene kan være fine i seg selv.
Nei, da kan det heller være det samme.

Litt av en utfordring det der, når jeg i tillegg driver netbutikk i en jungel av nettbutikker.
Jeg vil jo selge bra, men jeg vil samtidig bare selge ting som gir meg DEN følelsen. 
Som gir MEG den følelsen. 
Håper jo å kunne overleve som nettbutikk også.
Men jeg har troen - troen på at det går bra ;)
For det er mange ting som gir meg akkurat DEN følelsen.

Som disse inspirasjonsbildene fra Madamstoltz for eksempel. Kan nesten ikke vente til flere av disse elskverdige sakene kommer i slutten av februar/begynnelsen av mars. 
Skulle gjerne hatt alt i går ;)


Men fordi jeg er så sær, så er det bare ett eller et par produkter hist og her jeg tar inn, for jeg vil ikke ha alt - og jeg vil ikke at det skal synes at "å ja, det er jo fra den eller den katalogen det"… Jeg vil ha en mix - og bare det som gir MEG den rette feelingen.




Hvis du nå lurer på hvilke saker jeg har valgt ut, er det bare å ta en titt HER

Ha en frydelig tirsdag - i strømmen eller på din egen vei ;)

♡♡♡









Kommentarer

  1. Er neimenn ikke lett det her nei, hehe:)
    Selv om jeg har mange ting som andre har, så føler jeg likevel at jeg klarer og kombinere det til mitt eget:)
    Og det er ikke slik at jeg MÅ ha det fordi det er IN, jeg kjøper det jeg syns passer inn her, selv om det kanskje er 2 år "gammelt" :))

    Masse lekkert du viser her, og det er et merke jeg føler ikke alle interiørbutikker har - og jeg ble såååå glad da jeg så du skulle ta inn marmorfatene!! MÅ HA;)

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk for veldig koselig kommentar inne hos meg - you rock ♥

    Jeg syns du har din stil og det at du driver egen butikk syns jeg du balanserer helt unikt.
    klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg