Nye blanke dager!

Den følelsen er spesielt god. 
Å bikke årsskiftet, nytt år, nye blanke dager.
Ikke så mange nyttårsforsett, 
men tanker om å nyte dagene på beste måte fortsetter. 
Da må kanskje noen små justeringer i hverdagen gjøres, 
og et nytt år er en perfekt setting å ta tak i det man har tenkt en stund på og forsøkt litt halvhjertet å gjennomføre.
I morgen er ferien over for denne gang, men jeg fortviler ikke, 
for etter én dag er det helg for meg igjen ;)

Julepynten er snart pakket bort for denne gang. Det kjennes helt ok!

Er så klar for litt friske og vårlige fargeinnslag, og første vårsending fra Broste Copenhagen er på vei i slutten av måneden.



Jeg falt pladask for diss gule godbitene og gleder meg som et lite barn til de er på plass.

Nyt dagene og de små øyeblikkene i 2014 kjære dere!
Det har i allefall jeg tenkt å gjøre :)



Kommentarer

  1. Beste som finnes det, og rydde bort julen og sette frem litt deilige vårfarger:))
    Gleder meg til og se alle de herlige nyhetene ♥

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg