Baderomsinspo

Jeg leter og leter og finner og finner.
Det ene badet er det siste rommet i 70-tallshuset vårt som trenger en makeover.

I dag fant jeg herlig inspirasjon i danske Bo Bedre.

Love it!

Gjerne en mix av disse baderommene, takk :)

Foto: Christina Kayser Onsgaard
Digger spesielt geviret på veggen. 
Utrolig snerten detalj på badet! 

Foto: Frederikke Heiberg

Mye å drømme om, så er det bare å lande på det som vil være mest funksjonelt og mest tidløst her hos oss... 
Neimen ikke lett å bestemme seg - mye vanskeligere med sitt eget enn med andres...

Fin kveld, dere!



Kommentarer

  1. Lekkert!!
    Ser for meg badet vårt med de fantastiske flisene til TineK jeg, det er min drøm... :)
    Vi har nemlig et skikkelig 90-tallsbad, rosa/terracotta (iiiik)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg