Den som venter på noe godt...



Her i huset blir det forhåpentligvis ny sofa til jul!
Hurra!

Har "slitt med" en sovesofa fra Ikea i stuen en stund nå, siden vi plutselig hadde en til overs da vi måtte bygge om kjellerstuen til soverom.

Men pytt, pytt! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

Nå kommer snart en herrrrrrlig skinnsofa fra BePureHome hit. Det ble en svart en. Trodde aldri det skulle komme en svart skinnsofa inn i dette huset, men der tok jeg visst feil!

Nå gleder jeg meg såååå! Det kommer til å bli knallfint.


Kommentarer

  1. Ahhh, lucky you!!
    Ny sofa er min største drøm, men tror det må vike for så mye annet som koster om dagen... ;(
    En som har fyllt 18 og som driver å tar lappen, skal snart kjøre opp - så er det en som er 16,5 som kommer hakk i hæl med både lappen og russefeiring... Jul skal det visst og være, hehe :))
    Dyrt med ungdommer!
    Så sofa får vente...

    Svart skinnsofa blir nok KULT!!
    Gleder meg til å se:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg