Den første...

God kveld i stua!

Den første i dag - men heldigvis bare den første november.
Fant dette bildet i arkivet, og det minnet meg på at vi går inn i den koseligste, den mest stressende, den mest magiske og den tiden man gleder seg mest til i hele året 
(kanskje nest etter sommeren da ;))



Førjulstiden er magisk, og jeg er glad det bare er den første november, så vi har hele moroa foran oss.
Nå er det nesten 'innafor' å begynne så smått med juleforberedelsene.

Gleder meg :)

Om bare få uker skal det første lyset i adventsstaken tennes og hele huset skal dufte av jul og deilig julemusikk skal strømme ut av høyttalerne...




Kommentarer

  1. FOR et herlig gla'innlegg :)
    Deilig julestemning, jeg gleeeeder meg!

    Ha en fin start på november:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg