Det er lov å drømme ♡

Hadde jeg hatt en tre-fire millioner ekstra på bok, vet jeg akkurat hva jeg skulle brukt de på nå ;)

I'm in love!

I Brunlanes i Larvik, min hjemby, er det til salgs et lite småbruk.
Løp og kjøp, sier jeg bare, for de som har mulighet til det...

Herlig sveitservilla med tilhørende låve og bryggerhus.
Rett ved sjøen, og med elven grensende til tomten.

via

via

via

via

Mye å gjøre der, men herlighet for et sted!

Tenk å hatt dette som et sommersted, da...
Jeg er allerede snart ferdig med å planlegge renoveringen, og vet akkurat hvordan jeg ville hatt det både ute og inne.

Så hvis du slår til på småbruket, har du en interiørdesigner her med planene klare ;)

Vil du se mer, finner du annonsen på Finn her

Tar du en titt på denne videoen, får du sikkert ikke mindre lyst på småbruket!


Kommentarer

Populære innlegg