Green vibes

Så fort det drypper litt fra taket, så er jeg der... 
Jeg skimter våren i det fjerne. Ser for meg tørre veier, grønne knopper på trærne og solen som stråler høyt fra en blå himmel.

Men det er nok lenge til vi treffer den på ordentlig, våren, selv om mildværet i dag har gjort noe med den gryende kriblingen i magen.
Februar og mars kan bringe store snøfall med seg og vinteren kan brått være tilbake for fullt.

Allikevel... det er lov å glede seg :)


De nydelige bildene til Broste Cph gjør ikke kriblingen i magen særlig mindre enn dryppingen fra taket gjør.
Jeg som egentlig ikke er noen kjempefan av grønt, fikk jammen lyst til å hamstre duse grønne tekstiler til vårens ankomst.




Grønt og nude... ja takk!


Kommentarer

  1. Hei, Nydelig stemningsbilder hos deg som alltid :-) Titt gjerne inn til meg og vinn designbestikket Julie Dark Rose fra Hardanger Bestikk til 24 personer verdi 4800,- klem Siv :-)

    SvarSlett
  2. Me to, I am there:))
    Og jeg elsker grønt!
    Angrer på at jeg ikke kjøpte noen fine grønne tekstiler hos deg i fjor - du hadde et nydelig teppe bla. :))
    Jeg har litt mørkegrønt nå, og så blir det nok lysere grønt utover VÅREN :)
    Jeg vil ikke ha mer snø, men det er nok fare for at det faller både tre og fire ganger til :(

    Happy day!

    SvarSlett
  3. Ja, det er absolutt lov å glede seg til våren i januar. Enig, de fargene var veldig delikate.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg