Januartomt og blanke ark


Januar er for meg blanke ark.
Blanke ark etter julen,
og litt ekstra blanke ark her i gården i år ;)

 Noe nytt og spennende er i gjerde, og noe gammelt og trygt forlates...

Ny jobb i sikte! 

Fortsettelse følger, jeg holder 
på med forberedelser til det nye for fullt.
Ingenting er i boks, men jeg har is i magen og er helt sikker på at det løser seg på et vis.
Det nye er ikke helt nytt, da. Har holdt det gående ved siden av det gamle i en god stund, men nå var tiden moden for å gjøre noe mer ut av det.

Rett og slett!

Sånn er det av og til. 
Plutselig så bare MÅ man kaste seg ut i det.






I interiøret er det også en sånn mellomfase nå etter jul.
Fortsatt vil jeg ha det lunt og hyggelig 
så lenge det er kaldt og mørkt ute.
Jeg fyller den hvite basen med pledd, puter og lysestaker i myke materialer og mørke farger.
Samtidig så lengter jeg så mye etter våren og "den nye starten" at jeg nesten ikke kan vente med å fylle huset med vår!

Det kiler i magen av tanken!
Både tanken på den nye og spennende karriereveien og den lette og glade følelsen det er å fylle huset med vår!



Og litt sånn for å hjelpe meg et steg på veien videre, er det veldig hyggelig om du vil både like og dele Facebooksiden min, 
og kontoen på Instagram, @ml_interioroglys

Så fikk jeg sagt det også ;)




Kommentarer

Populære innlegg