Naturligvis


En bok jeg digger, er denne. 
Tar den frem år etter år og oppdager noe på nytt hver eneste gang jeg blar i den.


Kjenner på meg at det er på tide å lure den frem igjen nå.
Trenger herlige bilder av lyse, nordiske miljøer.
Kanskje fordi jeg snart er klar for litt lysere og lenger dager?
Uansett er det godt å drømme litt, og samtidig sette pris på den tiden vi har akkurat nå. Snøen hjelper bittelitt på lyset.

Trenger du forresten hjelp med lyset hjemme hos deg selv? Da kan jeg hjelpe deg med å finne funksjonelle og stemningsskapende løsninger ;)

Spennende tider og lysere tider er stikkord her om dagen.
Mye i planleggingsfasen, men med hardt arbeid og litt tålmodighet vil det nok gi resultater etterhvert :)

Naturligvis!




Kommentarer

  1. Du er flink Merete :)
    Gleder meg til å høre om prosjektet du har gående :))

    Den boken er lekker, har bladd litt i den hos en venninne, og kan tenke meg at man liksom aldri får nok av den :)

    Ha en fin fin kveld :)

    Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, fine du! Du får snart høre litt om alle spennende news ;)
      Den boken er verdt å ha! Så løp og kjøp!

      Klem

      Slett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg