House Doctor SS16


Denne våren synes jeg House Doctor skiller seg litt ut i mengden.
Hurra!

Elsker stemningen i de nye produktbildene for vårkolleksjonen.

Det er noe med fargene, mønsterne og det "cozy" uttrykket sammen med det helt pur enkle og rene som gjør at det virkelig svinger denne gangen ;)




via

Ikke det at jeg savner nettbutikken min så veldig altså...

...men det var jo en gylden mulighet til å teste litt, kjenne på, matche og mixe fantastiske nyheter...

Nå får jeg heller ta turen til f.eks. Bolina å snuse litt på nyhetene ;)
Skal nok gå greit det også.

I dag har dagen min vært kanonbra - håper på mange sånne :)







Kommentarer

  1. Du må jo savne litt... :)
    Men sikkert digg å gå i annen butikk å handle og, som "vanlige folk" haha :))

    Ha en fin fin kveld :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg