Home & Cottage

I går var det duket for hyggelig bloggtreff igjen. 
Maxbo forrige uke og Home & Cottage på Alnabru i går. Du verden får en vel si ;)

De hyggelige damene som står for innkjøp, fortalte litt om hvordan de har kommet frem til julens pynt, og litt om hvordan de jobber generelt med sortiment og produksjon. Litt om vårens trender fikk vi også høre.

Litt dårlige mobilbilder fra min side, men det får dere bære over med.

Fine bloggdamer og ansatte i Home & Cottage på rekke og rad.


Deilige cupcakes på de lekreste fat. Hører liksom til bloggtreff det.. ;)
Og hvit gløgg, den beste synes jeg.

Det fineste bordet jeg har sett på lenge. Akkurat sånn jeg liker det.


De små brune vasene ble det med noen hjem av... Kunne jo ikke gå fra de så søte som de var. Gleder meg til å ta de i bruk :)

Med gode rabatter på alle varer er det ikke lett å komme tomhendt hjem. Og goodiebag med på kjøpet, det gleder et bloggehjerte ;)

Ha en strålende onsdagskveld!
Min skal jeg bruke til å steke krumkaker.


Klem

Kommentarer

Populære innlegg