Stjerner i sikte ☆

Selv om det til tider kan bli mye stjerner, og jeg igrunn har gått litt lei stjerner generelt... klarer jeg meg ikke uten til jul...
Da er det stjerner i sikte!

Spesielt slike fine i papir.


Ikke akkurat egenbrettet, men jeg har noen av de også kan jeg love ;)
Disse stjernene mener jeg å huske at jeg kjøpte på Bolina i fjor...tror jeg...

Like fine i år :)

Her er det omtrent full gass hele døgnet, så tiden foran Mac'en er heller begrenset. Håper på litt roligere dager nå snart. Men kos er det, med denne førjulstiden.
Særlig når sølvtøyet ligger ferdig pusset i skuffene og medisterkakene er klare i fryseren! *klapp på skulderen*
Så får vi se om eldsteskatten sitt serinakakeprosjekt som lekse denne uken kan fylle en kakeboks til...

Ha en deilig tirsdagskveld!

Bare én vaskemaskin til nå, så skal rumpa nedpå og bena høyt!


Klem

Kommentarer

Populære innlegg