Nyttig

Må bare tipse om en superpraktisk sak!

Home Life Journal fra Moleskine.
Uunnværlig for en interiørfreak som liker å planlegge, notere, ønske seg og dille og dalle!
Hvorfor har jeg ikke sett denne før? Takk snille storesøster 




Nok en slapp dag her i casaen. Måtte dessverre (eller egentlig synes jeg det er helt ok ;)) kaste ut begge juletrærne i dag. Ser ikke ut med hovne øyne som tydeligvis reagerer på granene. Har vært helt fin på hytta, men da vi kom hjem i går kveld startet det igjen med svie og skikkelig pløsete øyne...Lekkert!!!??!! I morges så det ut som jeg hadde vært på fest i hele romjulen.... Blææhh..

Da var det bare å få dem ut da, juletrærne.
Begynner å få litt sånn rastløs kribling...skal jeg male et skap tro? Rydde noen skuffer? Vaske vinduer? Montere ny taklampe på gutterommet? Kanskje lage litt pynt til vi får finfine gjester på nyttårsaften? Blir alltid sånn når jula nesten er over og det nærmer seg nytt år og jeg vet at det går mot lysere tider. For sola har jo faktisk snudd! Lykke!

Fin fredag! Selv om det har kjentes som fredag i en uke nå ;)...



Klem


Kommentarer

  1. Så koselig at den falt i smak! Takk for super julefeiring, og god bedring <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg