Jul i vårt hus

Jul i vårt hus er finfin tid!
Kan ikke få nok av denne førjulstiden, med gode lukter, gode smaker, forventningsfulle skatter som gleder seg helt enormt og planlegging, julehandel, gaveinnpakning - og aller aller best er de små kosestundene jeg gjerne unner meg litt oftere enn ellers i året. Kosegiret er liksom det som brukes oftest.
Og bare det å minne seg selv på å nyte de små stundene og de verdifulle øyeblikkene, det tror jeg jammen jeg skal bli flinkere til resten av året også.

Ganske magisk det der, at når man har det som travlest i julestria (eller koseti'a), det er da man klarer å gire ned mange hakk i akkurat sånne små øyeblikk for å bare nyte det. Sånn er det i hvertfall med meg.
Rart, ikke sant?








Jul i vårt hus er månedens utfordring hos NIB

Vil du få deilig juleinspirasjon, så ta en titt på alle de fine bidragene HER

Ha en fin førjulskveld!


Klem





Kommentarer

Populære innlegg