Lillejulaften ♡

Dagen før dagen og det meste er i rute :)
Kan det bli bedre? Julemusikken på høyeste volum, tre elektriske skatter som snart sendes ut med pappaen på ake- og basetur mens jeg i fred og ro kan shine gulvene her i casaen.
Pinnekjøttet koser seg snart i kjelen og ribba ligger ferdig krydret i kjøleskapet til i morgen.

Holder på med prøvedekking av bordet til julemiddagen, er så koselig å drive å pusle med. Får se om jeg får somlet meg til å lage noen fine bordkort, og savner litt grønt på bordet som jeg må gjøre noe med... ;)



Litt nytt på bordet og veldig mye av gammel dato. Både glass, servise og bestikk er gammelt arvegods som jeg er såååå glad i. Veldig hyggelig å bruke det til slike anledninger :) Kjennes nesten som om de man savner er med rundt bordet... Litt som "før i tiden" da vi spiste av akkurat det samme bestikket og drakk av akkurat de samme glassene.
Det går i creme, hvitt, grått, brunt og en dæsj med gull ;) Fordi jeg liker det :)


Når dagen starter med kakao og krem blir det ekstra greit!

Nyt dagen, kjære lesere!

Og ha en magisk jul!


Klem





Kommentarer

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg