Et par døgn her...



...hadde ikke vært å forakte.

Inspirert av seneste Bonytt, tittet jeg litt nærmere på Quality Spa & Resort på Norefjell.

Oh my!








Har hørt mye positivt om hotellet, men ikke tatt meg tid til å se så nøye på bilder. 
Det har jeg  gjort nå, og jeg er herved solgt!

Ikke rart hotellet har fått Designers Saturday Awards førstepremie, og kan kose seg med tittelen Norges Beste Interiør.
Må si meg enig i at  interiørarkitekt Vigdis A. Bergh fra Inne Design har gjort en utmerket jobb! 

Arkitekten beskriver selv stilen som røff, rocka men lun, og materialer som er brukt, er skinn, ull, stein og jern. En perfekt kombo!

Med denne drømmen av et fjellpalass på netthinnen, blir vår lille hytte en stor kontrast, men akk så koselig allikevel. 
Nå skal det pakkes til fjelltur. Ikke på Norefjell, men i Valdres ;)

God torsdagsmys!

Klem


Kommentarer

Populære innlegg