Tar utfordringen!

Her er mitt bidrag til månedens utfordring hos NIB!

Har jo nevnt tidligere at soverommet vårt trenger en makeover. Den er påbegynt, men absolutt ikke ferdig... Ting tar tid som dere vet.
Men her er noen glimt av det foreløpige resultatet ;)






Veggene er malt med Lys Antikk, nattbordene med 0500, nye knotter i porselen, skjermbrett fra Kremmerhuset.





Lykt og knagger fra Home&Cottage.

Nå gjenstår det store lampevalget, mailing av lister og terrassedøren.
Men det kommer; venter bare på den O'store dagen med massevis av tid og arbeidslyst...

Klerm klem



Kommentarer

  1. lekker og litt spesiell.:-)) eller uvanlig..ikke som "alle andre"..lykke til hos nIB

    SvarSlett
  2. Lekkert å bruke skjermveggen som hodegjerde! Legger meg til som følger hos deg ;)

    SvarSlett
  3. Heisann ;o) Kjempe flott soverom!! Kjempe tøft med skjermveggen til
    hodegavl ;oDDD
    Klem Elisabeth ;o)))

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Lekre detaljer fra ditt flotte soverom!! Ønsker deg lykke til, og en riktig finfin helg.
    Jeg likte veldig godt det jeg ser her inne hos deg, så legger meg til som ny følger.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg