Favorittplassen


Min favvo bloggeplass om dagen.
Fantastisk å sitte her ved store vinduer og ganske bra utsikt.

God ettermiddag!

Tenkte å vise dere noen små glimt av bloggeplassen min (ihvertfall nå om dagen, hele tiden rom for fornyelse, vet dere ;))
Bruker noen minutter her hver dag for å si det sånn ;)

Sofa fra Ikea (ønsker meg egentlig hvitt trekk, men så var det det der med kompromisser, da...), men føler på meg at det kommer hvite trekk en dag... De fleste putene fra Home & Cottage, hylle fra Verket Interiør, bilde av Victor Vasarely. Venter på å finne "det perfekte" til å ha ved siden av det store bildet, men leter og leter, tenker og tenker... 




Min kjære Mac Book Pro, bord fra Home & Cottage (veldig fornøyd med det forøvrig)


Da ble det en liten titt ;)
En fantastisk middag (havregrøt ;)) er inntatt og det er på tide å samle troppene for ettermiddagens bandysysler. Hva skulle man gjort uten barna? DA hadde det blitt kjedelig, da ;)

God ettermiddag!

Klem

Kommentarer

  1. Hei på deg.
    Flotte bilder fra din koselige blogg plass. Lekkert bord, og mange fine detaljer!
    Ja, hva skulle vi gjort uten barna ;)
    Ønsker deg en riktig fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  2. Takk, takk!
    Fin kveld til deg også!

    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg