Lagersalg og hektisk uke

Så sant, så sant!

God kveld, tirsdag!

Teksten over er fra et skjerf jeg rasket med meg (som jeg i grunn er ganske god til, ja nettopp "raske med meg"...) fra lagersalg hos LineofOslo i dag.



Bare kort, kort innom for å si hei i dag ;)
Den mest hektiske uke ever, tror jeg.

Rekker knapt å blunke, men fra fredag roer det seg. Oi, så godt det skal bli. 
Og tenk! Allerede 1.søndag i advent til helgen!
Det betyr at adventslysene må gjøres klar. Har et bilde i hodet på hvordan det skal være i år, men det får være hemmelig frem til helgen ;)

Enn så lenge koser jeg meg med denne som får stå fremme hele året rundt.



Kommer sterkere tilbake!

Klem





Kommentarer

  1. Hadde sansen for teksten på det sjalet! (Bortsett fra at bullshit kanskje er et banneord...jeg liker ikke banning, det er stilløst!)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg