Lovely sunday





Dagens andre kaffe i koppen :)
Først en latte og så en americano! Mmmm..
Verdens beste investering er en god kaffemaskin! (for den som er glad i kaffe da, vel å merke)

God søndag!

Rolig morgen her i huset.
Fantastisk!
Særlig når jeg vet at uken som kommer blir særdeles hektisk.
Dagen skal nytes i fulle drag, med trening og en tur til et par hagesentere.
Ellers bare myspys!

Noen flere pics kommer her på småshoppingen min forleden dag ;)


Porselenspynt fra Verket Interiør og duftlys fra danske TineK.


Stjerne laget av grener, ganske enkelt DIY-prosjekt, men også veldig enkelt og raskt å kjøpe ferdig ;) Min er fra vakreste Anouska.



Fineste julekulen kommer fra DAY home.

Skal liste opp mine favvobutikker en dag, jeg. Det er ikke få, men noen skiller seg ut som ekstra store favoritter blant alle de andre.

Nå får jeg ta videre tak i denne herlige dagen!

Sees senere!

Klem 



Kommentarer

Populære innlegg