Lilla og natur og litt urk

Har nok en forkjærlighet for både danske og svenske hjem...
Finner så mye fin inspirasjon.

Et hjem jeg gjerne tipser om, er Kathrine Hviids hus rett utenfor København. Designsjefen i Rosemunde har et utrolig inspirerende hjem og god sans for litt utradisjonelle detaljer.

foto kira brandt/skøna hem

foto kira brandt/skøna hem

foto kira brandt/skøna hem

foto kira brandt/skøna hem

foto kira brandt/skøna hem 

Alt jeg orker å gjøre nå i kveld, er å søke litt inspirasjonspåfyll, for formen er rett og slett URRRRKKK! Blæææh! Og så jeg som har DE to lange dagene foran meg...
Får helle i meg så mye varm te med honning det går og noen store doser C-vitaminer i løpet av kvelden, og satse på mirakler!

Håper kvelden smiler til de fleste!

Klem



Kommentarer

Populære innlegg