Snart jul??!!?

 Høsten går like fort hvert eneste år, synes jeg. Utrolig nok. Jeg vil jo aldri at sommeren skal ta slutt, men plutselig, plutselig så er det jo bare noen få uker til jul!!!?!!

GOD KVELD ALLE FINE!

Kommer nettopp fra en god kondisjonsøkt, og mens svetten silte, slo det meg igjen: Hvor blir høsten av?? Halve november er forbi uten at jeg har rukket å sukke engang. Til helgen bare MÅ jeg starte på julegavene. Elsker å kjøpe gaver, men liker ikke å stresse med det. Er så hyggelig å gi bort noe til nære og kjære som du vet de vil sette pris på. 

Så - til helgen går startskuddet!

Stjerne, Bolina

Og kjenner jeg meg selv rett, blir det nok noen juleting til casaen også...
Det hører liksom med ;)

Home & Cottage

Slike hyller liker jeg ;)

Må nok starte på huskelistene allerede i kveld, men først en dusj, en kopp te og masse tente lys.


Fin uke alle sammen!

Klem



Kommentarer

  1. Snart jula ja...
    Den stjerna var bare utrolig sjarmerende da. *ønske seg* Likte pynten fra home&cottage også, så ser jeg må ta turen innom.

    La meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre.

    Ha en flott uke

    SvarSlett
  2. Flott uke til deg også, og takk for at du titter innom!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg